tisdag 13 september 2011

Igång igen

Då har äntligen förkylningen börjat släppa.
Så nu är det slut på slappandet.
Jag har en tendens att äta för mycket och onyttigt när jag inte tränar.
Det blir en massa onödigt gott hela tiden också.
Man kan kalla mig en skafferiätare.
Men sen när jag är igång med träningen så äter jag sunt igen.
Märkligt det där...

Igår kväll blev det ett styrketräningspass med min kära fru med inriktning på förbränning.
Stadium-Go-träningspass.jpg
Här är passen som vi använder. Join the movement - Stadium Igår körde vi pass 1 och 2.

Så skönt att vara igång igen.
Nu är det bara att köra på som vanligt igen med löpning och annan träning.
Måste börja simträna och köpa mig en cykel för att kunna börja med träningen inför nästa års triathlon.

Kör hårt där ute.

/Tomas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar